Friday 10 October 2014

Back After 2 Years . :)

Assalamualaikum 
 heyy , haha . 
Setelah 2 tahun aku menyendiri now i'm back . *asal ayat poyo sangat* 
okay lah , selama 2 tahun tu aku tak ke mana pun sebenarnya . 
 just lupa password . *apa jenis manusia lah aku ni* 

 Korang nak tau tak sepanjang aku menyepi 2 tahun ni banyak bnde2 jadi . 
 sampai x tertulis lah aku kata . 
 bnde best + tak best sume ada just bahagia nya sekarang aku ada kawan2 yang faham aku lah . 
 even tak banyak yang diorang faham aku . 

 emmm , actually aku tak tau nak post apa . 
 ni tetibe tergerak hati nak berblog balik . 
 bile aku baca balik post2 aku yang 2 tahun lepas . 
aku punya reaction *euu , is that me* 
 aku tak sangka yang tulis tu aku . 
 skema sungguh ayat . haha 
 time tu budak hingusan lagi . 

haha okay lah aku cite lah sikit apa jadi kat skolah tadi . 
kat skolah tadi aku badmood sikit . 
dan kawan yang duduk sebelah aku ni pun badmood . 
so , bile api dengan api jadi kebakaran lah kan . haha 
kitorang tak bertego drpd pukul 7.30 - 10.30 
bagi korang sekejap kan . 
tp bagi aku lama gile kitorang tak bertegur tu . 
dan kitorang start bertegur dengan cara tulis surat . 
Ya Allah macam budak2 guna surat nak mntak maaf . *tapi bukan salah sape2 pun , dah dua2 badmood* 
then , bile dah baik kawan aku yang lain cakap lah "tadi badmood" . 
aku hanya mampu sengih je . haha 
sungguh aku katakan kat sini aku tak boleh kalau kawan aku tu tak bertegur dengan aku . 
at least , contact aku kalau dah masuk U nanti . 

okay lah sampai di sini sahaja .
akhir kata daripada aku hargailah kawan2 korang tu sebelum diorang pergi tinggalkan korang . assalamuaikum

No comments:

Post a Comment